sobota, 29 marca 2014

Już Wiosna :>

Może zacznę od tego że przepraszam że długo nie pisałam, ale tak jakoś nie miałam za bardzo czasu i pomysłu :) Dużo się działo od ostatniego wpisu np to że mam wygrane już 13 Konkursów fotograficznych a nie jeden :D Czekamy teraz na paczki już kilka do nas doszło :) Do tego chce bardziej rozwijać się w fotografii mam już zaplanowane 2 psie sesje i mam nadzieje że odbędą się one za niedługo :) I kilka Ludzkich ale jeszcze nie wiem jak to wyjdzie :P Jutro idę na wystawę psów trochę pofocić :P Luna coraz bardziej się rozwija coraz lepiej się skupia,a za niedługo jedziemy do behawiorystki :) Bercia jak to Bercia gdy są cieplejsze dni cały czas leży :P Mamy coraz więcej polubień na  Fb Luny i Bery a od ostatniego wpisu przybyło ich około 300 :) Mam dużo planów co do Luny, chce bardziej skupić się na motywacji jej do tego wyciszania emocji w trudniejszych warunkach i mam nadzieje że uda nam się to zrealizować :) Mam dużo pytań co do tego czy z psem w takim i takim wieku można zacząć jeszcze tresurę :p A więc tak można, co nie którzy ludzie myślą że pies jest uczony tych wszystkich sztuczek i wszystkiego do sportu w 1 rok życia i na tym kończy się nauka psa, a tak nie jest jeżeli ktoś tak jak ja ma plany na przyszłość związane z psami to uczy psa cały czas czegoś nowego i sam dowiaduję się coraz to ciekawszych rzeczy o swoim psie :) A teraz najlepsza informacja mamy filmik ale zanim wejdziecie w link  pooglądajcie zdjęcia umieszczone niżej :) Bera & Luna ~ Dog Tricks



















1 komentarz:

  1. Twoje psiaczki są takie urocze, że zostanę na dłużej :))

    klaudia-mylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń